Na nieco ponad 200 dni przed startem rajdu Paryż - Dakar Michał Wiśniewski testował w okolicach Pisza ciężarowego MAN-a, który w styczniu przemierzy afrykańskie pustynie.
Lider Ich Troje najwyraźniej pozazdrościł Adamowi Małyszowi i podobnie jak mistrz nart zamierza wystartować w najsłynniejszym rajdzie świata. Ekscentryczny artysta rodem z Łodzi będzie pilotował doświadczonemu kierowcy Grzegorzowi Baranowi. Skład załogi uzupełnia Dariusz Żyła - wielokrotny uczestnik Rajdowych Mistrzostw Polski i jednocześnie znakomity mechanik.
Cała trójka uczestniczyła w oficjalnej prezentacji samochodu, która odbyła się 16 czerwca na terenie Wrot Mazur. Wydarzenie zaciekawiło media ogólnopolskie - TVN Turbo wyemitowało z Imionka program "Co za tydzień", Telewizja Polska nadała "Pytanie na Śniadanie", a Polsat nagrywał "Się Kręci". Sobotnia impreza była głównym punktem trzydniowego pobytu artysty we Wrotach Mazur. Właściciel czerwonych włosów zjechał na Mazury w piątkowe popołudnie, i przebywał tu do niedzieli. W trakcie grillował, śpiewał podczas karaoke, rozmawiał z dziennikarzami oraz oglądał mecze Mistrzostw Europy 2012.
- Zacząłem współpracę z Michałem w związku z jego weselem, które odbędzie się 30 czerwca. Michałowi i Dominice bardzo spodobał się nasz Ośrodek i bardzo często nas odwiedzają. W trakcie którejś wizyty Michał zaproponował mi współprace w projekcie Dakaru. Rajd Paryż-Dakar to impreza o zasięgu globalnym. Nie wahałem się ani chwili. Jest dla mnie zaszczytem możliwość dołożenia cegiełki do sukcesu załogi Michała oraz ogromna szansa na promocję Wrot Mazur i Pisza - uważa Bartosz Budny z Miasteczka Żeglarskiego "Wrota Mazur".
MAN TGA - dane techniczne:
Wymiary: długość: 6 m, szerokość: 3,5 m,
rozstaw osi: między przednią a tylną osią - 3,9 m, szerokość - 2,08 m.
Silnik: 6-rzędowy, diesel, pojemność 12419 ccm, 530 KM.
Prędkość maksymalna: 150 km/h.
Skrzynia biegów: ZF, 16-biegowa i dwa wsteczne biegi.
Sprzęgło: jedno tarczowe, suche wzmacniane.
Zawieszenie: specyfikacja MAN Motorsport.
Hamulce: bębnowe, pneumatyczne.
Zbiornik paliwa: 2 zbiorniki, każdy po 410 l.
Masa: 7,5 t (10 t - masa ciężarówki gotowej do startu)
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu piszanin.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz