Zamknij
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
„Nie chodzi o to, że nie mamy zaufania do rządów w swoich krajach, ale o spójność. Wszystkie regiony europejskie jednoznacznie żądają decentralizacji polityki spójności” - powiedział w rozmowie z PAP marszałek województwa kujawsko-pomorskiego Piotr Całbecki.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
W dobie pędzącej cyfryzacji i informatyzacji, gromadzenie oraz zarządzanie danymi staje się podstawą prowadzenia efektywnego biznesu. Wymaga to jednak również ostrożności i odpowiedzialności, aby cenne infromacje nie trafiły w niepowołane ręce: cyberprzestępców bądź nieprzewidywalnych rządów. Tak definiowana suwerenność cyfrowa, jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez home.pl, jest coraz częściej uwzględniana przez polskie firmy z sektora MŚP przy wyborze dostawców IT. Troskę o to, by przechowywane dane były niezależne od decyzji politycznych podejmowanych poza Europą, deklaruje aż 86 proc. z nich.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
Unijne mechanizmy finansowe muszą zostać włączone w proces transformacji demograficznej a kluczową rolę w zapobieganiu wyludniania się regionów odegra polityka spójności. To wnioski z debaty, jaka odbyła się w Europejskim Komitecie Regionów w ramach Europejskiego Tygodnia Regionów i Miast.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
Tłumaczenia mogą mieć różny charakter. W zależności od rodzaju, trudność wykonania przekładu bywa bardzo zróżnicowana.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
Zima ma swoje uroki, ale potrafi też być surowa. Chłód, śnieg, deszcz – to wszystko sprawia, że wybór odpowiednich butów staje się kluczowy. Warto zadać sobie pytanie, co jest lepsze: inwestycja w jakościowe buty zimowe czy coroczne zakupy tanich modeli? Odpowiedź może zaskoczyć, ale inwestycja w solidne obuwie to decyzja, która przynosi wiele korzyści.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
Kiedy myślimy o Pomorzu, pierwsze, co przychodzi na myśl, to szerokie plaże i szum Bałtyku. Jednak ten region ma do zaoferowania znacznie więcej, zwłaszcza poza sezonem letnim, kiedy tłumy turystów już się rozproszą. Oto kilka miejsc i atrakcji, które warto odwiedzić jesienią lub zimą.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
Już 63% Polaków potwierdza, że zdarza im się marnować żywność. Jedzenie, które każdego roku marnuje się w Polsce mogłoby wyżywić średniej wielkości miasto przez cały rok. Najczęściej do kosza trafia pieczywo (55%), owoce (46%) i warzywa (44%). Głównym powodem jest przekroczenie terminu przydatności do spożycia, wskazywane przez 57% badanych - wynika z najnowszego raportu Banków Żywności “Nie Marnuj Jedzenia”, którego partnerem jest Lidl Polska.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
Właśnie otworzyliśmy naszą dwutysięczną drogerię. Nowa paleta ciepłych, naturalnych barw, zaokrąglone kształty regałów i detali architektonicznych, nastrojowe oświetlenie budują niepowtarzalną atmosferę bliskości i przytulności. Zmieniamy nasze drogerie, by wzmacniać to, co najlepsze w świecie pełnym zmysłów. By każda wizyta u nas była doświadczeniem, które chce się powtarzać.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
Twierdza Srebrna Góra zdobyła Złoty Certyfikat POT 2025 - najważniejszą nagrodę w polskiej branży turystycznej, wśród atrakcji, które wyznaczają trendy w turystyce i zachwycają odwiedzających. Uroczysta gala rozstrzygnięcia już 22. edycji Konkursu odbyła się podczas Targów Tour Salon 2025 w Poznaniu. Uczestniczyli w niej Jakub Rutnicki, minister sportu i turystyki; Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Małgorzata Wilka-Grzywna, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
Współczesne realia logistyki przemysłowej i ewidencji magazynowej wymagają precyzyjnych rozwiązań do przetwarzania, przechowywania i inwentaryzacji dużych ilości towarów. Szczególnie na rynku polskim, gdzie szybkość i dokładność obrotu towarowego mają bezpośredni wpływ na rentowność działalności, wybór optymalnych wag przemysłowych staje się kluczowym czynnikiem.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
W tegorocznej edycji raportu „Pod lupą” EFL sprawdził, jak edukacja wpływa na prowadzenie własnej firmy. Aż 69% właścicieli firm MŚP w Polsce deklaruje, że ich wykształcenie jest zgodne z profilem prowadzonego biznesu, a w usługach ten odsetek rośnie do 84%. Najmniej spójni są przedsiębiorcy z branży transportowej, wśród których ponad połowa (55%) prowadzi firmę niezwiązaną z profilem swojej edukacji. 52% przedsiębiorców uważa, że wyższe wykształcenie realnie pomaga im w codziennym prowadzeniu firmy, a 46% jest przeciwnego zdania. Co ciekawe, w średnich firmach dyplom docenia aż 92% zarządzających, podczas gdy w mikrofirmach jedynie 22%, wynika z 15. edycji raportu EFL „Wykształcenie czy doświadczenie? Co pomaga w biznesie. Pod lupą”.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
Marzenie o własnym zwierzątku dotyczy zarówno dzieci, jak i dorosłych. Każde dziecko pragnie psa czy kota, jednak te wymagają dużej opieki i odpowiedzialności, co bywa wyzwaniem dla całej rodziny. W takiej sytuacji akwarium to doskonałe rozwiązanie. Pięknie ozdabia wnętrze, umożliwiając dzieciom poznanie fascynującego podwodnego świata, a jednocześnie nie generuje dużych obowiązków.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
​​​​​​​Ze względu na zmiany geopolityczne i kryzysy, KE musi wydawać więcej na obronność i politykę klimatyczną - wskazała w Łodzi przewodnicząca Europejskiego Komitetu Regionów Kata Tutto. Dodała, że w kolejnym budżecie Unii ważne będzie utrzymanie polityki spójności i wyrównywanie różnic między regionami.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
W miejskim zgiełku, gdzie dźwięki klaksonów, rozmów i szumów nie mają końca, wiele osób zaczyna szukać skutecznych sposobów na odrobinę ciszy. Nauszniki wygłuszające powoli przestają być gadżetem, a stają się wręcz codzienną potrzebą – zwłaszcza dla tych, którzy cenią sobie skupienie, sen czy zwyczajny spokój. Bez względu na to, czy siedzisz w biurze typu open space, czy próbujesz uciąć sobie drzemkę w mieszkaniu nad ruchliwą ulicą – dobrze dobrane nauszniki mogą naprawdę zrobić różnicę.
Skomentuj
Artykuł sponsorowany
,
​​​​​​​Pod hasłem „Otwórz firmę na internet” wystartowała nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Grupy WeNet - partnera technologicznego dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Kampania jest elementem nowej strategii mającej na celu uplasowanie WeNet na pozycji partnera technologicznego małych i średnich firm. Wiele przedsiębiorstw wciąż nie ma strony internetowej, wizytówki online czy profili w social mediach, co negatywnie wpływa na zaufanie klientów do firmy i jej wiarygodność. WeNet alarmuje - brak obecności Twojej firmy w necie oznacza realną utratę klientów na rzecz konkurencji.

OSTATNIE KOMENTARZE